Aquesta setmana ha sigut una mica mogudeta.

Dilluns va començar força tranquil tot i que vaig acabar amb molta set, gràcies al bacallà del sopar al Sant Yago…

Dimarts al matí, encara amb ganes de beure molta aigua, cap Manresa, a esmorzar amb la Gemma. Després de perdrem una mica (perquè no hi ha noms als carrers de Manresa?), vaig trobar la biblioteca de l’UPC de Manresa i la Gemma que teòricament estava estudiant….

Després d’esmorzar agafar el cotxe i marxar corrents cap a Berga, aquí si que no em vaig perdre, tot i que vaig trobar la plaça Viladomat (lloc on havia quedat) per casualitat. I que feia a Berga, doncs parlar de la programació de la Festa Major d’aquest any. És una mica lluny, però també és una mica d’excusa per viatjar una mica (feia molt que no anava al Berguedà).

Torno agafar el cotxe i vaig a dinar a Guardiola de Berguedà. Després de dinar cap a Vilada, on la Laia 9barris està fent pràctiques de professora. Visita pel poble, cafè i marxo cap a Molló.

A Molló després de la visita al Calitxó, sopar i dormir, porto molts quilometres i estic rebentat.

L’endemà dimecres, em desperto, vaig a esmorzar a l’hotel i marxo cap a Girona (continua la ruta per Catalunya). Hem torno a perdre per Girona, per culpa de les indicacions de la Calitxona. Segons ella per arribar a la facultat de psicologia de Girona havia de passar dos rotondes, travessar un pont i fer una altre rotonda (grans indicacions). Arribo al campus de Montivili, però es veu que no és allà. Després de les indicacions d’un company de classe de la Calitxona arribo al bar on estan fent un cafè.

Ajudo a fer un treball (tot i que no en tinc ni idea del que fan), i dinem a la facultat de psicologia (per 5€, pots menjar un menú molt bo). Baixo corrents cap a casa, ja que a les 5 he d’anar a treballar. Avui el casting és d’una empresa de bricolatge alemanya, per sort passen pocs nens i es força relaxat…. (i les mares no emprenyen massa).

Dijous, és un dia mortal. Treballo muntant la copa del mon d’espasa femenina que es fa a Barcelona. De 9 del matí a 12, ens dediquem a carregar un camió amb tarimes, taules i banderes i portar-les a fins al polisportiu de l’Espanya Industrial. De 12 a 21:30 hem toca fer de vigilant de tot el material que han portat (pistes, neveres de la cocacola, moquetes, taules, cadires, etc…). I per acabar de rematar de 22:00 a les 4:30 de la matinada muntar totes les pistes, directori tècnic, etc…

Divendres, dormir una mica i a les quatre de la tarda tornar a l’Espanya Industrial, s’ha de desmuntar tot, emmoquetar el terra i tornar a muntar les pistes. Acabem a les 10 de la nit i tinc temps de passar per l’assaig de la colla. La nit acaba amb un servei de taxi a Viladecans (s’ha de cuidar a la presi!!)

Avui dormir, dormir i dormir….. necessitava descansar.

Malgrat el cansament, amb una setmana, he pogut pagar la matricula d’aquest quatrimestre.